Termeni și condiții

Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții.

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm citirea cu atenție a acestora.

Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, în alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informații urmată de orice utilizare în scop comercial care depășește sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vânzare ori licențiere și fără a avea în prealabil un consimțămant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o încălcare a termenilor și condițiilor

1. Dispozitii generale.

Acest site este deținut „Tapio Blu” S.R.L. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.

Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului „Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții”.
Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.

2. Inregistrarea si termenul de livrare a comenzii.

Comanda clientului poate fi inregistrata de catre client pe site. La inregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie:

  • numele si prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii
  • adresa de livrare a comenzii
  • telefonul de contact
  • e-mail.

Dupa inregistrarea comenzii, clientului i se ofera informatia privind data preconizata, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate in depozitul vinzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.

In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si obligatia de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.

3. Achitarea comenzii.

  1. Comanda poate fi plătită prin card bancar online.

Acceptăm următoarele tipuri de carduri bancare:

  •  Visa
  •  Mastercard

Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.

  1. Comanda poate fi plătită în numerar curierului.

4. Livrarea produselor

Vânzătorul se obligă să livreze produsele în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.

Vânzătorul nu este răspunzător în cazul în care produsele expediate către clienți ajung deteriorate la destinație în urma manipulării inadecvate a firmei de curierat.

Termeni și condiții de livrare

Termenul de livrare in Republica Moldova al produselor cumpărate de la societatea noastră, in mod normal se incadrează între 1–4 zile lucrătoare, din momentul înregistrării comenzii pe serverul gazdă a site-ului www.koco.md.

Transportul se face prin serviciul de curierat ÎS Poșta Moldovei, Curier Rapid,  iar taxa de transport este:

  • 30 lei in raza orașului Chișinău pentru comenzile mai mici de 400 lei.
  • 55 lei pentru livrările naționale si comenzile mai mici de 450 lei.
  • GRATUIT la comenzi de peste 400 lei in raza orasului Chisinau, si 450 lei – pentru livrari nationale.

Pentru suburbii se plica tarif national.

Livrarea produselor NU se efectuează în raioanele din stinga Nistrului (în Transnistria).

Solicitările primite in zilele de odihna sunt procesate și livrate luni de la 9:00 la 17:00.

Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

SC Tapio Blu SRL nu își asumă eventuale efecte adverse apărute în urma folosirii produselor de pe site-ul www.koco.md.

Ca măsură restrictivă pentru clienții ce nu ridică/refuză coletele fără un motiv întemeiat și anunțat în prealabil, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără ca plata acestora să fie făcută în avans, prin urmare aceștia vor avea disponibilă doar opțiunea de plată cu cardul la finalizarea comenzii.

5. Politica de retur.

Conform Hotaririi Guvernului №1465 din 08.12.2003, MO248-253/19.12.2003, art.1530, Anexa 2, p.4 (in redactia Hotaririi Guvernului №1188 din 02.11.2007, МО175/09.11.2007), articolele de parfumerie si cosmetica nu pot fi schimbate sau returnate.

6. Protectia datelor cu caracter personal.

Vă rugăm să ne oferiți consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Categorii de date cu caracter personal care sunt necesare pentru identificarea Dvs ca și client (consumator):

  •  Nume, prenume;
  • Adresa de domiciliu;
  •  Telefon de contact;
  •  E-mail.

Prelucrăm datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a-ți furniza produsele pe care le comanzi, Promotii, Google Analytics, Cookies si Notificari\Newsletter.

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133 din data de 08 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

7. Politica de confidentialitate.

Oferind informatia personala site-ului, clientul accepta prelucrarea acesteia de catre vanzator, inclusiv pentru promovarea produselor si serviciilor site-ului.
Clientul trebuie sa fie constient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Exceptie poate fi oferirea informatiei personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instantei de judecata. Vanzatorul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii informatiilor personale a clientului. Clientul este obligat sa furnizeze informatii fiabile. In cazul in care clientul ofera informatii incorecte, vanzatorul nu este responsabil pentru informatia data si consecintele posibile.

8. Masuri de securitate.

Noi folosim masuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, mentinerea exactitatii datelor si pentru asigurarea utilizarii corecte a informatiiei de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin reteaua wireless nu poate fi protejata in totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informatiei pe care o ofera Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.

9. Utilizatori minori.

În conformitate cu legislația în vigoare, utilizarea site-ului și a conținutului acestuia este destinată cumpărătorilor adulți și nu intenționăm să vindem produse copiilor care incă nu au 18 ani. Cu toate acestea, nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și, prin urmare, respectăm politică de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele.

10. Plangeri.

In cazul plangerilor legate direct de momentul cumpararii si vanzarii de bunuri, puteti contacta Agentia pentru Protectia Consumatorilor si Supravegherea Pietei pe urmatoarele coordonate:
mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012.
Telefon: (022) 741 464
Linia fierbinte: 080028028
www.consumator.gov.md